Gå til innholdet
Stiftelsen CRUX ønsker stadig å bli bedre. Vi ser på tilbakemeldinger som et viktig virkemiddel for å kvalitetssikre våre tjenester og forbedre driften vår. Derfor setter vi stor pris på alle typer tilbakemeldinger, både positive og negative.

Vi vil ha din tilbakemelding

Formell klage

  • Du har også anledning til å fremsette en formell klage.
  • Er du beboer, deltaker, pårørende, kunde, samarbeidspartner e.l kan du klage på alle forhold som du ikke er fornøyd med i stiftelsen CRUX. Eksempler på dette er faglig oppfølging og veiledning, informasjon og samarbeid.
  • Du kan lese mer om retten til å klage på www.helsenorge.no
  • Er du ansatt følger du intern prosedyre her
  • En formell klage registreres i vårt avvikssystem og følges opp i tråd med lov og regelverk, samt stiftelsens rutiner.
  • Du vil få tilbakemelding skriftlig eller per telefon.
  • Ikke skriv sensitiv informasjon som helseopplysninger, personnr o.l i meldingsteksten. Meldingen du sender inn
    behandles i første omgang på e-post før den legges inn i våre system.
  • Trenger vi ytterligere informasjon for å kunne behandle klagen vil vi ta kontakt med deg.

Ønsker du å være anonym?

Navn og kontaktinformasjon er valgfritt – ikke fyll disse ut dersom du ønsker å være anonym. 
Når du klager anonymt vil klagen bli behandlet internt men vi vil ikke ha noen mulighet til å gi deg tilbakemelding.

Oppdatert